Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'na bağlı olan Emekli Evi üyelerinden oluşan Gönülden Sesler Korosu, 'Hatıralarda Kalan Ezgiler' adlı konser programında, Türk Sanat Müziği'nin klasikleşmiş eserlerini seslendirdi. Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleştirilen konser, dinleyicilere unutulmaz anlar yaşattı. Koro Şefi Zeynep Özel yönetiminde gerçekleşen etkinlikte, 'Nice sevdi nice yandı nice aldandı', 'Şarkılar yazdım sana', 'Yine bir sızı var içimde' ve 'Yanıyor mu yeşil köşkün lambası' gibi eserler dinleyicilerle buluştu.
Konserin ilk bölümünün ardından, organizasyona katkı sunan isimlere çiçek ve teşekkür belgeleri verildi. Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Hamit Mert Avcı, koristlerden Müzeyyen Hasbay'a çiçek ve teşekkür belgesi takdim etti. Ayrıca, Koro Şefi Zeynep Özel’e de Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Engin Yıldırım tarafından çiçek ve plaket sunuldu.
Konser öncesinde bir konuşma yapan Başkan Vekili Avcı, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in selamlarını ileterek, emeklilere yönelik sosyal belediyecilik hizmetlerinin artarak devam edeceğini dile getirdi. Koroda emeği geçen herkese teşekkür eden Avcı, sanatseverlere iyi seyirler diledi.
Koro Şefi Zeynep Özel ise ekim ayından bu yana konser hazırlıkları yaptıklarını belirterek, "Hem çalışıyor hem eğleniyoruz. Aylar süren emeğimizi böyle güzel bir seyirciyle paylaşmak bizim için çok keyif vericiydi. İzleyicilerimiz şarkılarımıza eşlik etti, bu da bizi çok mutlu etti" şeklinde konuştu.
Konseri izleyen vatandaşlar, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek, Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin kültür ve sanat etkinliklerinin devam etmesini istediklerini ifade ettiler.