Muş Bulanık’ta Muharrem Ayı Dolayısıyla 5 Bin Kişiye Aşure İkramı Gerçekleştirildi

Muş'un Bulanık ilçesinde, Muharrem ayı nedeniyle yaklaşık 5 bin kişiye aşure ikram edildi. Kaymakam Ömer Övünç Koşansu, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek aşureleri kendi elleriyle dağıttı. Program, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak sona erdi.

Muş Bulanık’ta Muharrem Ayı Dolayısıyla 5 Bin Kişiye Aşure İkramı Gerçekleştirildi
Muş'un Bulanık ilçesinde, Muharrem ayı nedeniyle yaklaşık 5 bin kişiye aşure ikram edildi. Kaymakam Ömer Övünç Koşansu, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek aşureleri kendi elleriyle dağıttı. Program, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak sona erdi.

Bulanık’ta düzenlenen aşure dağıtımı etkinliğine katılan Kaymakam Ömer Övünç Koşansu, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu. Bu anlamlı etkinlik, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu güçlendiren bir fırsat olarak değerlendirildi. Kaymakam Koşansu, "Muharrem ayı, kardeşliğin, dayanışmanın ve paylaşmanın en güzel şekilde yaşandığı mübarek bir dönemdir. Böyle bir etkinlikte vatandaşlarımızla bir araya gelmekten büyük mutluluk duyuyoruz," dedi. Ayrıca, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’nın katkılarıyla gerçekleştirilen aşure dağıtımında emeği geçen tüm çalışanlara teşekkür etti.

Bulanık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Nazire Korkmaz, her yıl geleneksel olarak düzenledikleri aşure dağıtımını bu yıl da sürdürdüklerini belirtti. Korkmaz, "Kaymakamlığımızın koordinasyonunda, yaklaşık 5 bin kişiye aşure ikramında bulunarak birlik ve beraberlik kültürümüzü güçlendirmeyi amaçlıyoruz," ifadelerini kullandı. Etkinlik, vatandaşlara yapılan aşure ikramının ardından sona erdi. Böylece, Bulanık’taki toplumsal dayanışma ve yardımlaşma duyguları bir kez daha pekişmiş oldu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin