Niğde Belediyesi, trafik yoğunluğunun yaşandığı Bor yolunda yayaların güvenli ve konforlu geçişini sağlamak için yaya üst geçidi projesini hayata geçiriyor. Gerçekleştirilen çalışmalar doğrultusunda, güzergah üzerinde ihtiyaç duyulan noktalara yapılacak 3 yeni yaya üst geçidinin proje aşamaları başarıyla tamamlandı. Kısa süre içerisinde ihale sürecine geçilerek yapım aşamasına başlanacak. Bu projeyle birlikte, mevcut üst geçitte de asansör eklenerek işlevselliği artırılacak. Ayrıca, mevcut bir üst geçidin kapsamlı tadilatı da yapılacak.
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, göreve geldikleri günden bu yana Niğde’nin altyapı ve ulaşım sorunlarına kalıcı çözümler ürettiklerini belirtti. Özdemir, “Vatandaşlarımızın günlük hayatını kolaylaştırmak ve trafikte yaya güvenliğini maksimum seviyeye çıkarmak adına Bor yolunda yeni bir çalışma başlatıyoruz. 3 yeni yaya üst geçidimizin proje çalışmalarını tamamladık ve ihale süreçlerini çok kısa bir süre içerisinde gerçekleştireceğiz. Bunun yanı sıra mevcut bir üst geçidimizin de tadilatını yaparak daha kullanışlı hale getireceğiz. Hemşehrilerimize verdiğimiz tüm sözleri tutmanın gururunu yaşıyoruz. Niğde’miz için gece gündüz demeden çalışmaya, şehrimize değer katmaya devam edeceğiz. Yeni üst geçitlerimiz hemşehrilerimize hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.