Düzce'de Korugöl Tabiat Parkı'nda Öğrenciler İçin Sanat Etkinliği Düzenlendi

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi'nin düzenlediği "Doğada Sanat Etkinliği" Korugöl Tabiat Parkı'nda gerçekleştirildi. Öğrenciler, doğanın güzellikleri arasında sanatsal çalışmalar yaparak keyifli vakit geçirdi.

Düzce'de Korugöl Tabiat Parkı'nda Öğrenciler İçin Sanat Etkinliği Düzenlendi
Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi'nin düzenlediği "Doğada Sanat Etkinliği" Korugöl Tabiat Parkı'nda gerçekleştirildi. Öğrenciler, doğanın güzellikleri arasında sanatsal çalışmalar yaparak keyifli vakit geçirdi.

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi tarafından organize edilen "Doğada Sanat Etkinliği", Korugöl Tabiat Parkı'nda hayata geçti. Etkinliğe İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katılım gösterdi. Doğanın eşsiz atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler, çeşitli sanatsal çalışmalar yaparak hem eğlenceli anlar yaşadı hem de yeteneklerini sergiledi. Etkinlik sırasında açıklamalarda bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, eğitim süreçlerinin yalnızca sınıf ortamıyla sınırlı kalmaması gerektiğini vurguladı. Özer, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal, kültürel ve sanatsal yönlerinin geliştirilmesi amacıyla bu tür etkinliklerin önemine dikkat çekti. Katılımcılar tarafından ilgiyle izlenen etkinlik, öğrencilerin doğa ile sanatın birleşiminde keyifli bir gün geçirmesiyle sona erdi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin