Düziçi Özel Eğitim Uygulama Okulu tarafından düzenlenen mezuniyet töreninde, okul ilk mezunlarını vermenin mutluluğunu yaşadı. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan Batuhan İyi ve Hüseyin Yılmaz, bu özel günde diplomalarını alarak mezun oldu. Törende öğretmenler, yeni bir başlangıç yapan öğrencileri güller ve çiçeklerle uğurladı. Öğrencilerin mutluluğu, ailelerinde de gurur duygusu oluştururken, okul yönetimi ve öğretmenler bu önemli günde öğrencilerinin sevinçlerine ortak oldu.
Programda yapılan konuşmalarda, özel bireylerin doğru eğitim ve destekle önemli başarılara ulaşabileceği vurgulandı. Mezun olan öğrenciler ve aileleri tebrik edilerek, gelecekteki başarılarının devam etmesi temennisi dile getirildi. Bu anlamlı etkinlik, özel bireylerin ve ailelerinin eğitim hayatındaki önemli anlardan biri olarak hafızalarda kalacak.