Karabük'te bulunan Polis Meslek Eğitim Merkezi'nde (POMEM), 29. Dönem Mezuniyet Töreni gerçekleştirildi. Bu özel etkinlikte, 408 öğrenci, eğitim süreçlerini tamamlayarak polislik mesleğine ilk adımlarını attılar. Törene Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya ve diğer kurum müdürleri katıldı. Ayrıca, mezun olan öğrencilerin aileleri de bu anlamlı günlerinde onlara destek olmak için törene iştirak etti.
Tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Vali Çağatay, mezun olan öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada, onların bu yeni dönemde üstlenecekleri sorumluluğun önemine dikkat çekti. Konuşmasında, polislik mesleğinin taşıdığı yükümlülükleri vurgulayan Vali, bu mesleği seçen öğrencileri tebrik etti.
Konuşmaların ardından, dönem birincisi tarafından mezuniyet kütüğüne plaket çakıldı. Ayrıca, eğitimleri boyunca başarılı olan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi. Bu ödüller, öğrencilerin gösterdiği çaba ve başarılarının birer sembolü olarak değerlendirildi.
Yemin töreninin gerçekleşmesinin ardından, mezun öğrenciler, kep atarak bu önemli anı kutladılar. Mezuniyet sevinçlerini aileleriyle paylaşan öğrenciler, bu mutlu günlerinde gözyaşlarına hakim olamadılar. Aileler, çocuklarının başarılarına tanıklık etmenin gururunu yaşarken, mezun olan öğrenciler yeni kariyerlerine ilk adımlarını atmanın mutluluğunu yaşadı.