Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. Etabı ile ilgili olarak hak sahipleriyle uzlaşma görüşmelerine 30 Haziran 2026 Salı günü saat 08.30'da başlayacak. Proje, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğiyle hayata geçiriliyor. Bu kapsamda, dönüşüm çalışmaları devam ederken, hak sahiplerinin mülkiyet haklarının korunması öncelikli hedefler arasında yer alıyor. Uzlaşma görüşmeleri sırasında hak sahiplerine taşınmazlarıyla ilgili detaylar aktarılacak ve proje kapsamındaki seçenekler hakkında bilgilendirme yapılacak. Sürecin karşılıklı uzlaşı anlayışıyla yürütülmesi planlanıyor.
Büyükşehir Belediyesi Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı, görüşmelerin düzenli bir şekilde ilerlemesi için hak sahiplerinden, 30 Haziran'da saat 06.00'da girişteki sıramatik cihazından sıra numarası almalarını ve kendilerine bildirilen sıra düzenine uymalarını talep ediyor. Kayseri Büyükşehir Belediyesi, tüm hak sahiplerini bu önemli görüşmelere katılmaya davet ederek, sürecin şeffaflık, uzlaşma ve vatandaş memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda ilerleyeceğini vurguladı. Bu görüşmeler, Kayseri'nin vizyon projeleri arasında yer alan Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin önemli bir aşamasını temsil ediyor.