Sakaryaspor'da 31 Mayıs tarihinde yapılan olağan genel kurul, kongrede yaşanan arbede sebebiyle ertelenmişti. Kulüp yönetimi, sosyal medya üzerinden, kongrenin devam edeceği yeni tarihi duyurdu. Kongre, 1 Temmuz Çarşamba günü, Adapazarı ilçesindeki Orhan Gazi Kültür Merkezi'nde saat 14.00’te yeniden gerçekleştirilecek. İptal edilen kongrede delegelere sunulan gündem maddeleriyle devam edileceği bildirildi.
Kongrede yaşanan arbede olayları
Sakaryaspor'un olağanüstü genel kurul kongresi, Atatürk Stadyumu'nda öğle saatlerinde yapılan açıklamalarla başlamıştı. Yapılan konuşmaların ardından, iddiaya göre, divan kurulu listesi sunulması için kongreye ara verildiği sırada, delege olmadığı belirtilen bir şahsın divan kurulu listesi sunması üzerine gerginlik yaşandı. Olayların ardından tansiyon yükselirken, yeşil-siyahlı takımın taraftar grubu Tatangalar, kongreye müdahale etme girişiminde bulundu. Kısa sürede büyüyen arbede üzerine salonda görevli güvenlik güçleri devreye girdi. Ekiplerin ve yönetim kurulu üyelerinin müdahalesiyle ortam sakinleştirildi. Yaşanan olayların ardından toplanan heyet, olağanüstü genel kurul kongresinin, divan kurulu 12. ve 17. maddesi gereğince ertelendiğine karar verdi.
Sakaryaspor yönetiminin sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, "31 Mayıs 2026 tarihinde başlayan ancak Genel Kurul Divanı tarafından güvenlik gerekçesiyle mevzuatın verdiği yetki kapsamında ertelenen Olağan Genel Kurulumuzun, 1 Temmuz 2026 Çarşamba günü saat 14.00’te Orhan Gazi Kültür Merkezi’nde, aynı gündem maddeleriyle devam etmesine karar verilmiştir" ifadelerine yer verildi.