Atakum Belediyesi'nin ev sahipliğinde ve Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Kampüsü Devlet Konservatuarı'nın katkılarıyla düzenlenen Piyano Şenliği, "Sanatın Tuşlarında Buluşuyor, Geleceğe Nota Nota Yürüyoruz" temasıyla gerçekleşecek. Programda, birbirinden özel piyano resitalleri halkla buluşacak. Klasik müziğin yanı sıra, geçmişten günümüze popüler müzik eserlerinin de yer alacağı etkinlik, kenti bir sanat şölenine dönüştürecek.
Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel, şenliğin önemi hakkında bilgi vererek, "Atakum Belediyesi olarak, sanatsal faaliyetleri yaygınlaştırmak ve sanatla ilgilenen nesiller yetiştirmek için sürekli çalışıyoruz. Kentimiz yıl boyunca birçok önemli sanat ve kültür etkinliğine ev sahipliği yapmaktadır. Uluslararası standartlardaki etkinliklerimizle, hem yerel hem de uluslararası sanatseverleri ağırlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu yaz programında, sanatın her rengini halkımızla buluşturmayı hedefliyoruz. Belediyemiz ve Ondokuz Mayıs Üniversitesi iş birliğiyle düzenlenen Piyano Şenliği, sanatseverlere unutulmaz anlar yaşatacak. Tüm halkımızı özel sanat gecemize davet ediyoruz" dedi.