Sivas'ta Uygun Fiyatlı Lahmacun Satan İşletmeye Yapılan Denetimde Uygunsuzluk Bulunamadı

Sivas’ta bir işletme, lahmacun tanesini 50 TL'den satınca sık sık şikayet ediliyor. Yapılan denetimlerde bir uygunsuzluk tespit edilmedi. İşletmeci Selahattin Yabalı, kaliteli ürün sunduğunu belirtirken, sürekli şikayet edilmesinin meslektaşları tarafından kaynaklandığını ifade etti.

Sivas'ta Uygun Fiyatlı Lahmacun Satan İşletmeye Yapılan Denetimde Uygunsuzluk Bulunamadı
Sivas’ta bir işletme, lahmacun tanesini 50 TL'den satınca sık sık şikayet ediliyor. Yapılan denetimlerde bir uygunsuzluk tespit edilmedi. İşletmeci Selahattin Yabalı, kaliteli ürün sunduğunu belirtirken, sürekli şikayet edilmesinin meslektaşları tarafından kaynaklandığını ifade etti.

Sivas’ta 15 yıldır gıda sektöründe faaliyet gösteren Selahattin Yabalı, 3 yıl önce başlattığı kampanya ile uygun fiyatlı lahmacun sunmaya karar verdi. Ancak, bu durum onun başını derde soktu. Kimliği açıklanmayan kişiler tarafından sürekli şikayet edilen Yabalı, yapılan art arda denetimlerde herhangi bir uygunsuzluk tespit edilememesine rağmen, şikayetlerin devam etmesinden rahatsız. Yabalı, bu durumu meslektaşlarından kaynaklandığına inanıyor.

İşletmesinde lahmacunun tanesini 50 TL'den satan Yabalı, "Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce başlattığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve uygun fiyatlı ürün sunuyoruz. Ancak son dönemlerde sürekli şikayet edilmelerinden dolayı mağdur durumdayız." diyerek dert yanıyor.

Yabalı, şikayetlerin içeriği hakkında da bilgi vererek, "CİMER'e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü yok gibi şikayetler yapıldığını duyuyoruz. Oysa biz tüm ürünlerimizi faturalı yerlerden temin ediyor, kaliteli malzemeler kullanıyoruz. Sattığımız ürünün arkasındayız ve alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi güvenilir. İsteyen herkes gelip iş yerimizi kontrol edebilir." dedi.

Ayrıca, kazancının ve kârının kendisine ait olduğunu belirten Yabalı, "Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken, bize yönelik bu karalama kampanyasını yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin