Törene, Söke İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu, Söke Belediye Başkan Yardımcısı Necmettin Aka, İlçe Jandarma Komutanı Fatih Fuçular, İlçe Emniyet Müdürü Fatih Çetinkaya, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti ve yaz tatili öncesinde başarı dileklerini iletti.
Karne töreninde konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Uğurlu, geride kalan eğitim öğretim yılının öğrencilerin akademik, sosyal, kültürel ve sportif gelişimleri açısından oldukça verimli geçtiğini vurguladı. Yıl boyunca özveriyle çalışan öğretmenlere, okul yöneticilerine ve eğitim çalışanlarına teşekkür eden Uğurlu, öğrencilerin gösterdiği gayret ve emeğin takdiri hak ettiğini ifade etti.
Velilere eğitim sürecine verdikleri destek nedeniyle minnettar olduğunu dile getiren Mustafa Uğurlu, okul-aile iş birliğinin öğrenci başarısındaki önemine dikkat çekti. Öğretmenlerin fedakarlıkları ve emeklerinin geleceğin nesillerini yetiştirmede çok büyük bir rol oynadığını belirten Uğurlu, tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili temenni etti. Yeni eğitim öğretim yılında yeniden buluşmayı umduğunu da ekledi.