Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı sebebiyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda yerel halkla bir araya gelerek aşure dağıtımı gerçekleştirdi. Bu etkinliğe Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katılım gösterdi. Etkinlik kapsamında hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, bu özel ayın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğunu vurguladı. Genç, "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" şeklinde konuştu.