2023 yılından bu yana Vezirköprü’de görev yapan Kaymakam Kaya, ilçedeki görev süresinin son gününde makamında birçok ziyaretçiyi ağırladı. Gün boyunca, kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve diğer vatandaşlar, Kaymakam Kaya’yı ziyaret ederek, ilçeye yaptığı hizmetler için teşekkür ettiler. Ziyaretçiler, yeni görev yerinde başarı dileklerini iletmek amacıyla bir araya geldiler.
Kurum temsilcileri ve vatandaşlar, Kaymakam Kaya’nın ilçeye sağladığı katkılardan dolayı minnettar olduklarını belirterek, hatıra fotoğrafları çektirdiler. Bu anlar, Kaymakam Kaya’nın Vezirköprü’deki görev süresinin sonunu ve ilçeye olan veda anını simgeliyor.