Adıyaman Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, su kesintisinin 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 08.00 ile 15.00 arasında olacağı belirtildi. Bu süre zarfında Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt mahallelerinde kısmi kesintiler yaşanacak. Çalışmalar, hastanenin içme suyu bağlantı işlemlerinin güvenli ve sağlıklı bir şekilde tamamlanabilmesi amacıyla yapılacak.
Belediye, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için kesinti öncesinde gerekli tedbirleri almalarını önermektedir. Su kesintisi nedeniyle oluşabilecek sorunların en aza indirgenmesi için, özellikle su ihtiyacı olanların bu durumu göz önünde bulundurarak hazırlık yapmaları önemlidir.