Ardahan'da ATSO Başkanı Demirci, ödül alan gazetecileri kutladı.

Ardahan Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Çetin Demirci, Doğu Anadolu Gazeteciler Cemiyeti ve Doğu Anadolu Gazeteciler Federasyonu tarafından düzenlenen 2025 yılı Gazetecilik Başarı Ödülleri Yarışması'nda ödül alan yerel gazetecilerle bir araya geldi. Toplantıda, gazetecilerin başarıları kutlandı.

Ardahan'da ATSO Başkanı Demirci, ödül alan gazetecileri kutladı.
Ardahan Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Çetin Demirci, Doğu Anadolu Gazeteciler Cemiyeti ve Doğu Anadolu Gazeteciler Federasyonu tarafından düzenlenen 2025 yılı Gazetecilik Başarı Ödülleri Yarışması'nda ödül alan yerel gazetecilerle bir araya geldi. Toplantıda, gazetecilerin başarıları kutlandı.

Başkan Demirci, Doğu Anadolu Bölgesi'nin en değerli medya organizasyonlarından biri olarak kabul edilen bu yarışmada Ardahanlı gazetecilerin ödül almasının kent açısından önemli bir başarı olduğunu ifade etti.

Demirci, gazetecilerin kamuoyunu doğru bilgilendirme konusundaki rolüne dikkat çekerek, "Ardahan'ın tanıtımına, sorunlarının gündeme taşınmasına ve güzelliklerinin duyurulmasına katkı sağlayan basın mensuplarımızın elde ettiği bu başarı bizlere mutluluk vermektedir. Ödül kazanan tüm gazetecileri içtenlikle tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.

Toplantıda, Ekonomi haberi kategorisinde "Süt üreticileri düşük fiyattan şikayetçi" haberiyle ödül alan İHA Muhabiri Olgun Yıldız, TV Haber Yerel kategorisinde "Çıldır Gölü’nde Festival" haberiyle ödül kazanan DHA Muhabiri Deniz Başlı, sağlık haberi kategorisinde "Sınırda ‘zorunlu’ sağlık sigortası" haberiyle ödül alan DHA Muhabiri Alper Turgut ve yerel fotoğraf kategorisinde "Kura’nın Buharı" adlı karesiyle ödül kazanan AA Muhabiri Günay Nuh yer aldı. Ayrıca toplantıya Ticaret Sanayi Odası Genel Sekreteri Aşkın Kızılkaya da katıldı.

Gazeteciler, kendilerine gösterilen nazik davet için Başkan Çetin Demirci’ye teşekkürlerini iletti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin