Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Mobil Halk Ege Et projesi, kaliteli ve güvenilir ürünleri vatandaşlarla buluşturarak aile bütçelerine katkıda bulunuyor. Bugün Didim'in Akbük Mahallesi'nde hizmet vermekte olan satış aracı, yerel üreticilere destek sağlamanın yanı sıra, ilçe merkezlerinin yanı sıra mahallelerde de hizmet sunarak vatandaşların kolaylıkla bu hizmetlerden yararlanmasını sağlıyor.
Akbük Mahallesi'nde alışveriş yapan vatandaşlar, sunduğu hizmetlerden memnun kaldıklarını dile getirerek, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür ettiler. Başkan Çerçioğlu, projenin Aydın genelinde sürdürüleceğini belirterek, "Mobil Halk Ege Et aracımız, vatandaşlarımızdan gördüğü yoğun ilgi ile çalışmalara devam ediyor. İlgilerinden ötürü tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Aydın'ın dört bir yanında hizmetlerimizi sunmaya devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" şeklinde konuştu.