Aydın Kuşadası'nda İkinci Bahar Merkezi'nde Sağlıklı Beslenme Semineri Gerçekleştirildi

Aydın Kuşadası'nda düzenlenen seminerde, 60 yaş üstü katılımcılara sağlıklı beslenmenin önemi anlatıldı. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan, dengeli beslenme ve yaşa bağlı değişen besin ihtiyaçları hakkında bilgi verdi.

Aydın Kuşadası'nda İkinci Bahar Merkezi'nde Sağlıklı Beslenme Semineri Gerçekleştirildi
Aydın Kuşadası'nda düzenlenen seminerde, 60 yaş üstü katılımcılara sağlıklı beslenmenin önemi anlatıldı. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan, dengeli beslenme ve yaşa bağlı değişen besin ihtiyaçları hakkında bilgi verdi.

İkinci Bahar Merkezi, Kuşadası Belediyesi tarafından yönetilen ve yaşlı bireylerin sosyal yaşamına katkıda bulunmayı amaçlayan bir projedir. Bu bağlamda düzenlenen “Sağlıklı Olmak İçin Nasıl Beslenmeliyim?” konulu söyleşi, katılımcılar arasında büyük ilgi gördü. Etkinlikte, sağlıklı yaşamın temel unsurlarından biri olan doğru beslenme ele alındı ve bu konuda kapsamlı bir bilgi aktarımı yapıldı.

Söyleşi öncesinde, katılımcıların boy ve kilo ölçümleri gerçekleştirildi. Bu ölçümler sayesinde genel sağlık durumları değerlendirildi. Uzman Diyetisyen Aysen Arıcan’ın katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, katılımcılar sağlıklı beslenme ve yaşam tarzı hakkında merak ettikleri soruları sorma fırsatı buldu. Böylece, sağlıklı yaşam hakkında uzman görüşlerinden faydalanarak bilgi edinme imkanı elde ettiler.

Etkinlik, samimi bir ortamda gerçekleşti ve katılımcılar, edinilen bilgilerin günlük yaşamlarında kendilerine yardımcı olacağını ifade ettiler. Kuşadası Belediyesi’ne, bu tür bilinçlendirici programları düzenledikleri için teşekkür ettiklerini dile getirdiler. Böylece, sağlıklı yaş alma konusundaki farkındalıklarının arttığını belirttiler.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin