Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarının keyfini artırmak amacıyla açık hava sinema etkinliklerine devam ediyor. Her gün farklı ilçelerde düzenlenen bu etkinlikler, vatandaşların yoğun ilgisini çekiyor. Son olarak Nazilli Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen gösterimde, Türk sinemasının beğenilen yapımlarından biri olan 'Aile Arasında' filmi, Nazillili sinemaseverlerle buluştu.
Etkinlik, Atatürk Parkı’nın doğal güzellikleri eşliğinde yapıldı. Her yaştan katılımcının yoğun ilgi gösterdiği gösterimde aileler ve çocuklar, açık havada film izleyerek keyifli bir akşam geçirdi. Gösterim öncesinde, katılımcılara çeşitli ikramlar sunuldu. Etkinlik alanında oluşturulan renkli atmosfer, izleyicilere unutulmaz anlar yaşattı. Nazillililer, birlikte film izlemenin mutluluğunu paylaşırken, kültür ve sanat etkinliklerine olan ilgilerini dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.