Batman'ın GAP Mahallesi'nde, dün gece saat 22.50 sularında gergin anlar yaşandı. Kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişiler, bir vatandaşın bulunduğu bölgeye seyir halindeki bir araçtan silahla ateş açtı. Olayda, ne yazık ki ölen veya yaralanan olmadı; ancak kurşunlar park halinde duran bir otomobile isabet etti. Silah seslerini duyan çevre sakinleri, durumu hemen yetkililere bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi yönlendirildi. Polis ekipleri, çevrede geniş güvenlik önlemleri alarak sokağı emniyet şeridiyle kapattı. Olay mahallindeki boş mermileri toplayan güvenlik güçleri, detaylı bir inceleme başlattı.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.