Bilecik'in Bozüyük ilçesinde, motosikletiyle akrobatik hareketler yaparak trafik güvenliğini tehlikeye atan bir sürücü, Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından tespit edildi. Edinilen bilgilere göre, çevre yolu üzerinde gerçekleşen olayda, sürücü yapılan çalışmalar sonucunda yakalandı. Sürücü ve motosikletin sahibi hakkında toplamda 48 bin 719 TL idari para cezası uygulandı.
Bu ceza, trafik güvenliğini tehdit eden davranışların önlenmesi amacıyla kesildi. Ayrıca, sürücünün ehliyetine 2 ay süreyle el konulurken, motosiklet de 2 ay süreyle trafikten men edildi. Yetkililer, benzer durumların yaşanmaması için sürücüleri dikkatli olmaya ve trafik kurallarına uymaya çağırıyor.