Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (ATÜ) ile bir tıp merkezi arasında sağlık alanında önemli bir iş birliği gerçekleştirilmiştir. Üniversitenin Senato Salonu’nda düzenlenen imza töreninde, Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi Rektör Prof. Dr. Adnan Sözen ile tıp merkezi yönetim kurulu başkanı Uzm. Dr. Adnan Aktaş tarafından imzalanmıştır. Bu sözleşme ile üniversite personeli ve yakınlarının sağlık hizmetlerine daha uygun koşullarda erişimi hedeflenmektedir. İmzalanan protokole göre, SGK güvencesi bulunan hak sahiplerine hastanenin cari fiyatları üzerinden uygulanan fark ücretlerinde yüzde 30 indirim yapılacaktır.
Ayrıca, Ağız ve Diş Sağlığı, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Medikal Teknoloji Cihazları hizmetleri, Psikoloji, Beslenme ve Diyet, check-up programları, mamografi, ultrason, tomografi, laboratuvar ve tahlil hizmetleri ile medikal estetik uygulamalarında da yüzde 15 oranında indirim sağlanacaktır. Bu indirimler, üniversite çalışanlarının sağlık hizmetlerinden daha etkin faydalanmalarını amaçlamaktadır.
İmza töreninde Rektör Sözen, gerçekleştirilen iş birliğinin üniversite personeli ve ailelerinin sağlık hizmetlerinden ekonomik ve etkin bir şekilde yararlanmalarını sağlayacağına vurgu yapmış ve sözleşmenin her iki kurum için de hayırlı olmasını dile getirmiştir. ATÜ, personelinin yaşam standartlarını yükseltmek amacıyla çeşitli kurumsal iş birliklerini geliştirmeye ve çalışanlarına farklı alanlarda avantajlar sunmaya devam etmektedir.