Bilecik Gölpazarı'nda Yıldırım Düşmesi Sonucu Orman Yangını Çıktı

Bilecik Gölpazarı'nda, ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu yangın meydana geldi.

Bilecik Gölpazarı'nda Yıldırım Düşmesi Sonucu Orman Yangını Çıktı
Bilecik Gölpazarı'nda, ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu yangın meydana geldi.

Bilecik’in Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen ihbar üzerine ormanlık alanda yangın çıktığı bildirildi. Olay yerine hızla intikal eden jandarma ve orman işletme ekipleri, bölgede incelemelerde bulundu. Yapılan araştırmalar neticesinde, yıldırım düşmesi sonucu ağaç diplerinde bulunan kuru otların tutuşarak yangına sebep olduğu tespit edildi. Ekiplerin hızlı müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alındı ve söndürüldü. Yangın sonrası bölgede soğutma çalışmaları da gerçekleştirildi.

Öte yandan, orman işletme ekiplerinin olay sonrası bölgede tedbir amaçlı kontrollerine devam ettiği öğrenildi. Bu tür doğal afetlerin yaygın olduğu dönemlerde, ormanlık alanlarda dikkatli olunması gerektiği vurgulanıyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin