Bilecik'te düzenlenen Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası'nda, Bilecikli sporcular önemli başarılara imza attı. Şampiyonada 55 kilogram Genç Kızlar kategorisinde mücadele eden Neslişah Ençok, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. Diğer bir sporcu İrem İşel ise 46 kilogram Genç Kızlar kategorisinde Türkiye ikinciliğine ulaşarak gümüş madalya kazandı. Her iki sporcu, bu başarıları sayesinde milli takım kadrosuna seçilerek, Portekiz ve Sırbistan'da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda Türkiye'yi temsil etme hakkı kazandı. Ayrıca, Kazakistan'da milli takım adına mücadele eden Bilecikli sporcular Altuğ Gesge ile Nisanur Faideci'nin de bu organizasyonlara katılım hakkı elde ettiği bildirildi.
Böylece Bilecik Sporcu Eğitim Merkezi'nde taekwondo branşında eğitim gören toplamda 4 sporcu, uluslararası organizasyonlarda Türkiye adına mücadele edecek. Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezimizde yetişen sporcularımızın ulusal başarılarını uluslararası arenaya taşımaları bizleri gururlandırmıştır. Türkiye Şampiyonu olan Neslişah Ençok’u, Türkiye ikincisi olan İrem İşel’i, milli takım kadrosunda ülkemizi başarıyla temsil eden Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci’yi, ayrıca emeklerinden dolayı antrenörümüz Hanife Yıldız’ı yürekten kutluyorum. Sporcularımıza Portekiz ve Sırbistan’da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda başarılar diliyor, ay-yıldızlı bayrağımızı en iyi şekilde temsil edeceklerine yürekten inanıyorum" şeklinde konuştu.