Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, Bilecik Cumhuriyet Başsavcısı Burak Olgun ve Bilecik Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Mehmet Kurt ile birlikte, sağlık durumu nedeniyle evde eğitim gören Ertuğrulgazi İlkokulu 2. sınıf öğrencisi Almila Ada Öztürk'ü evinde ziyaret etti. Ziyaret sırasında, Almila'nın karnesini kendisine takdim eden Vali Sözer, öğrencinin eğitimine olan azmi ve gayretine dikkat çekerek tebrik etti. Protokol üyeleri, Almila'ya çeşitli hediyeler sunarken, ailesine de geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
Vali Sözer, "Öğrencimizin eğitimine katkı sunan öğretmenlerimize ve her zaman yanında olan ailesine teşekkür ediyorum. Almila Ada’ya sağlıklı, mutlu ve başarılı bir eğitim hayatı diliyorum" ifadelerini kullandı. Ziyaret, öğrenci ve ailesi için unutulmaz bir anı olarak kaydedildi.