Bilecik'teki Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda 2 Madalya Kazanıldı

Bilecik'teki sporcular, Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda önemli bir başarı elde etti.

Bilecik'teki Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda 2 Madalya Kazanıldı
Bilecik'teki sporcular, Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda önemli bir başarı elde etti.

Bilecik'te gerçekleştirilen Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası, şehri temsil eden sporcular Ahmet Altınay ve İsmail Ayas için büyük bir gurur kaynağı oldu. Antrenörleri Serkan Can ile birlikte, Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir’i makamında ziyaret eden sporcular, Zonguldak’ta düzenlenen şampiyonada Ahmet Altınay 65 kilogram kategorisinde Türkiye ikincisi, İsmail Ayas ise Türkiye üçüncüsü olarak Bilecik'i onurlandırdı. Ziyaret sırasında sporcular, şampiyona süreci ve kazandıkları dereceler hakkında İl Müdürü Demir’e bilgi verdiler.

İl Müdürü Ramazan Demir, ziyarette yaptığı açıklamada, "Zonguldak’ta düzenlenen Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’nda ilimizi başarıyla temsil eden sporcularımız Ahmet Altınay ve İsmail Ayas’ı, ayrıca antrenörümüz Serkan Can’ı içtenlikle tebrik ediyorum. Bu başarılar bizleri gururlandırdı. Sporcularımızın gelecekte de başarılarının artarak devam edeceğine inanıyorum ve kendilerine bir sonraki müsabakalarda üstün başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin