Türk Polis Teşkilatı'na 34 yıl boyunca hizmet eden Gazi Polis Memuru Metin Kuş, emekli olması nedeniyle Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü'ndeki meslektaşlarına duygusal bir telsiz anonsuyla veda etti. Kuş, yaptığı anonsda, "1992 yılında polis okulu ile başlayan meslek hayatım bugün itibarıyla, yaş haddinden son bulmaktadır. Öncelikle Sayın Müdürüm olmak üzere, sizin gibi vatan, bayrak aşığı güzel insanlarla çalışmak şeref ve onuruna ulaştığım için çok gururluyum. Sizlere, ailelerinizle hayırlı ömür ve işlerinizde başarılar, şehitlerimize rahmet, gazilerimize şifalar diliyor, hepinizi Allah’a emanet ediyorum. Hakkınızı helal edin" şeklinde duygularını ifade etti.
Ardından, Çankırı İl Emniyet Müdürü Aytekin Canıtez, Metin Kuş'un uzun yıllar boyunca Polis Teşkilatı'na verdiği hizmetler için teşekkür etti. Canıtez, Kuş'a emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk diledi. Bu veda, Kuş'un meslek hayatında geçirdiği zamanın önemini ve meslektaşlarıyla olan dayanışmayı bir kez daha hatırlattı.