Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sapanca'daki AK Parti Toplantısından Sonra İstanbul'a Gitti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın ardından İstanbul'a doğru hareket etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sapanca'daki AK Parti Toplantısından Sonra İstanbul'a Gitti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın ardından İstanbul'a doğru hareket etti.

Sakarya'nın Sapanca ilçesinde "Çeyrek Asırlık Destan AK Parti" temasıyla gerçekleştirilen toplantıda, Cumhurbaşkanı Erdoğan, kapanış konuşmasını yaptıktan sonra Dışişleri Bakanı Hakan Fidan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, otelin girişinde bulunan vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet etti ve fotoğraf çekildi. Toplantının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan, İstanbul'a gitmek üzere yola çıktı. Toplantı, partinin geçmişi ve geleceği üzerine önemli değerlendirmeler yapılmasına olanak tanıdı ve katılımcılardan ilgi gördü.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin