Denizli'de Ulaşım Altyapısını Güçlendirmek İçin Çalışmalar Başladı

Denizli'nin Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak'ın Karahallı ilçelerini birbirine bağlayan Gömce-İmrallı yolunda yapım çalışmaları başladı. Bu çalışma, bölgedeki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmeyi hedefliyor.

Denizli'de Ulaşım Altyapısını Güçlendirmek İçin Çalışmalar Başladı
Denizli'nin Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak'ın Karahallı ilçelerini birbirine bağlayan Gömce-İmrallı yolunda yapım çalışmaları başladı. Bu çalışma, bölgedeki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmeyi hedefliyor.

Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler tarafından yürütülen çalışmalar, toplamda 7 kilometre uzunluğunda ve 8 metre genişliğinde bir yol inşasını içeriyor. Ayrıca güzergah üzerindeki dere yataklarında su geçişlerini sağlamak amacıyla 9 noktada büz yerleştirme işlemleri de başlatıldı. Projenin tamamlanması ile birlikte, kırsal bölgeler arasındaki ulaşım kolaylaşacak ve tarımsal faaliyetlerin lojistiği hızlanacak. Bu yatırımla, ilçeler arası bağlantıların güçlenmesi bekleniyor.

Denizli’nin Her Noktasına Eşit Hizmet

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının şehrin genelinde aralıksız sürdüğünü belirtti. Çavuşoğlu, "İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Gömce-İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergah niteliği taşıyor. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz. Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin