Sinop Merkez'deki Öğrenciler Biyoçeşitlilik Gezisiyle Doğayı Tanıdı

Sinop Merkez'deki Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencileri, biyoçeşitliliği yerinde inceleme fırsatı buldu. Sarıkum Tabiatı Koruma Alanı’na yapılan gezi ile öğrenciler, doğal yaşamın korunması hakkında bilgi edindi.

Sinop Merkez'deki Öğrenciler Biyoçeşitlilik Gezisiyle Doğayı Tanıdı
Sinop Merkez'deki Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu öğrencileri, biyoçeşitliliği yerinde inceleme fırsatı buldu. Sarıkum Tabiatı Koruma Alanı’na yapılan gezi ile öğrenciler, doğal yaşamın korunması hakkında bilgi edindi.

Sinop Merkez'deki Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu’nun öğrencileri, okul müfredatında yer alan Yeşil Vatan Projesi çerçevesinde Sarıkum Tabiatı Koruma Alanı’na bir gezi düzenledi. Bu etkinlikte, Haziran ayının teması olan biyoçeşitlilik üzerine farkındalık oluşturmak amacıyla çeşitli bitki ve hayvan türleri gözlemlendi. Öğrenciler, doğal yaşamın korunmasının önemi hakkında bilgi edinirken, bölgenin sunduğu doğal zenginlikleri de yakından tanıma fırsatı buldu.

Etkinlikte, ekosistemlerin sürdürülebilirliği açısından biyoçeşitliliğin kritik rolü hakkında bilgilendirme yapıldı. Teorik bilgilerini sahada gözlemleyerek pekiştiren öğrenciler, bu deneyimle doğa sevgisini daha da derinleştirdi. Okul yönetimi, Yeşil Vatan Projesi kapsamında çevre bilincini artırmak amacıyla benzer etkinliklerin devam edeceğini duyurdu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin