Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, ilçedeki jandarma personeline başarı belgelerini verirken, bu kişilerin asayiş ve güvenlik için gösterdiği özveriyi takdir etti. Jandarma personeline kolaylıklar dileyen Atış, ayrıca İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca’yı da bu başarıdan dolayı kutladı. Jandarmanın tarihsel varlığının, kamu düzenini sağlama konusundaki önemine dikkat çeken Atış, "Kahraman jandarmamız, disiplinli yapısı ve üstün görev anlayışıyla milletimizin en temel güvencelerindendir. İlçemizdeki başarılı çalışmalarıyla dikkat çeken jandarma personelimizi yürekten kutluyorum," şeklinde konuştu. Ayrıca, Atış, vatan uğruna şehit düşenlere rahmet, gazilere ise sağlık ve mutluluk dileyerek, jandarma personelinin gösterdiği üstün gayret ve başarılar için tebriklerini iletti. Bu tür ödüllendirmelerin, jandarma personelinin motivasyonunu artıracağını ve kamu güvenliğine katkıda bulunacağını ifade etti.
Kaynak: Mersin Haber + IHA