Bursa Osmangazi'de düzenlenen Babalar Günü konseri büyük beğeni topladı.

Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu, Babalar Günü'ne özel olarak düzenlediği sezon finali konseri ile Bursalı sanatseverlere unutulmaz anlar yaşattı. Ördekli Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, dinleyiciler Türk sanat müziğinin sevilen eserleri eşliğinde duygusal bir yolculuğa çıktı.

Bursa Osmangazi'de düzenlenen Babalar Günü konseri büyük beğeni topladı.
Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu, Babalar Günü'ne özel olarak düzenlediği sezon finali konseri ile Bursalı sanatseverlere unutulmaz anlar yaşattı. Ördekli Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, dinleyiciler Türk sanat müziğinin sevilen eserleri eşliğinde duygusal bir yolculuğa çıktı.

Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu, Babalar Günü'ne özel düzenlediği sezon finali konserinde Bursalı sanatseverlere unutulmaz bir gece sundu. Etkinlik, Ördekli Kültür Merkezi'nde yapıldı ve Türk sanat müziğinin en güzel eserleri seslendirildi. Dinleyiciler, müziğin ve duyguların iç içe geçtiği bu özel gecede keyifli anlar yaşadı. Osmangazililerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, hem duygusal anlarla hem de hareketli parçalarla coşku dolu bir ortam oluşturdu.

Babalar Günü'nün anlamını vurgulayan repertuvar, dinleyicilerin hafızalarında yer edinmiş "Bana Bir Masal Anlat Baba" ve "Benim Babam" gibi eserlerin solo performanslarıyla renklendirildi. Türk Sanat Müziği Topluluğu'nun Şef Yardımcısı Metin Ataygül yönetimindeki koro, klasikleşmiş eserleri başarıyla yorumladı. "Zeytin Gözlüm" ve "Kıskanırım Seni Ben" gibi parçalar dinleyicilerden büyük beğeni topladı ve birçok kişi eserlere tempo tutarak eşlik etti. Müzik dolu gece, katılımcılardan uzun süreli alkış aldı.

İşimizi Severek Yapıyoruz

Konserin ardından açıklamalarda bulunan Osmangazi Belediyesi Türk Sanat Müziği Topluluğu Şefi Rüştü Şentürk, Babalar Günü'ne özel anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdiklerini ifade etti. Şentürk, "Babalarla ilgili örnek şarkılarımıza ve hareketli konser şarkılarımıza yer verdik. Gerçekten işimizi severek yapıyoruz. Osmangazi Belediyemiz ve Belediye Başkanımız Erkan Aydın bize büyük destek sağlıyor. Özel günlerde güzel konserler düzenlemekteyiz. Bu iş gönül işi. Korodaki arkadaşlarıma teşekkür ediyorum ve umarım önümüzdeki dönemde de vatandaşlarımızla birlikte olmayı dilerim." dedi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin