Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Sinek Çayı çevresinde gerçekleştirilen temizlik çalışmaları ile piknik alanlarını düzenli hale getirdi. Ziyaretçilerin daha sağlıklı bir ortamda dinlenip eğlenmeleri amacıyla piknik alanlarının temizliği önem arz ediyor. Ekipler, bu bağlamda çevre temizliğini sağlarken, piknik yapan kişilerden de alanlarını temiz bırakmalarını talep etti. Bu uygulama sayesinde hem doğanın korunması hem de ziyaretçilerin keyifli bir deneyim yaşaması hedefleniyor. Çermik Belediyesi, belirli aralıklarla bu tür temizlik çalışmalarını sürdüreceklerini duyurdu. Ayrıca, çevre bilincinin artırılması için çeşitli kampanyalar düzenlemeyi planlıyor.
Kaynak: Mersin Haber + IHA