İçme suyu hattının açılışı, önemli bir katılımla gerçekleştirildi. Törene AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Vali Yardımcısı ve İl Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat, Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu ile köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı. Bu proje sayesinde, özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su sıkıntılarının önüne geçilmesi amaçlanıyor.
Bölge halkı, yapılan yatırımı memnuniyetle karşıladı. Projenin, köylerde yaşam kalitesini artırması ve gelecekte oluşabilecek su ihtiyaçlarını karşılaması bekleniyor. Ayrıca, bu proje kırsal bölgelerdeki yaşamı güçlendirme çalışmaları kapsamında köyler arası dayanışmanın örneklerinden biri olarak değerlendiriliyor.