Erzurum'da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi

Erzurum'da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi mezuniyet töreni gerçekleştirildi. 45 genç hekim, cübbelerini giyerek hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı.

Erzurum'da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Verdi
Erzurum'da Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tıp Fakültesi mezuniyet töreni gerçekleştirildi. 45 genç hekim, cübbelerini giyerek hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Erzurum Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını düzenlenen mezuniyet töreni ile uğurladı. Erzurum Şehir Hastanesi Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen törende, Vali Aydın Baruş, gençlerin uzun ve zorlu bir eğitim sürecini başarıyla tamamladığını belirterek onların hekimlik mesleğine adım atışlarını kutladı. SBÜ Tıp Fakültesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, “Artık gençler doktor meslektaşlarımız. Onlar Anadolu’nun ışığı olacak. Bu nedenle mezunlarımızı büyük bir coşkuyla alkışlayalım. Sizlerle gurur duyuyoruz” dedi.

SBÜ Erzurum Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Özgür Dağ, 370 öğrencinin eğitim aldığı fakültelerinde, öğrencilerin ilk üç yılını Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde tamamladıktan sonra eğitimlerine Erzurum Şehir Hastanesi'nde devam ettiklerini ifade etti. Bu yıl mezun olan 45 genç hekim, sağlık alanında kariyerlerine başlayacak olmaktan dolayı büyük bir heyecan yaşıyor.

Mezuniyet programına, İl Sağlık Müdürü Gürsel Bedir, Erzurum Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Bülent Çakmak, Atatürk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Yılmaz, Erzurum Şehir Hastanesi Başhekimi Dr. Öğretim Üyesi Mesud Fakirullahoğlu ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Gökberk Kocaaliler katıldı. Ayrıca, öğrencilerin aileleri ve diğer davetliler de törene iştirak etti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin