Eskişehir Valiliği'nin himayesinde ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü'nün koordinasyonunda yürütülen "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" kapsamında, yıl sonu şenliği düzenlendi. Bu etkinliğe; İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, eğitim yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Öğrenciler, sanatla güçlenen, müzikle gelişen ve sporla geleceğe hazırlanan teması çerçevesinde hazırladıkları müzik konserleri, halk oyunları, semazen gösterisi, tekvando kata ve jimnastik performansları ile izleyicilerin karşısına çıktı. Her biri farklı yeteneklerini sergileyen öğrencilerin gösterileri, katılımcılar tarafından uzun süre alkışlandı. Şenliğin kapanış bölümünde, projeye yıl boyunca katkı sağlayan öğrenci ve öğretmenlere katılım belgeleri verildi. Ayrıca, eğitim öğretim yılı boyunca gösterilen yoğun çaba ve elde edilen başarılar nedeniyle öğrenciler tebrik edilirken, projenin yürütülmesinde aktif rol alan öğretmenlere de teşekkür edildi.
Eskişehir'de "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" Yıl Sonu Şenliği Düzenlendi.
Eskişehir'de gerçekleştirilen "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" yıl sonu şenliğinde, öğrenciler çeşitli sahne performansları sergileyerek büyük beğeni topladı.