İstanbul Beyoğlu'nda Terra Sanat Söyleşileri, Kapanışını Oda Müziğiyle Gerçekleştirdi

İstanbul Beyoğlu'nda gerçekleştirilen Terra Sanat Söyleşileri, sezon kapanışını oda müziği konseriyle yaptı. Etkinlikte, sanatın farklı alanlarına dair zengin içerik sunan söyleşilerde emeği geçenlere teşekkür edildi.

İstanbul Beyoğlu'nda Terra Sanat Söyleşileri, Kapanışını Oda Müziğiyle Gerçekleştirdi
İstanbul Beyoğlu'nda gerçekleştirilen Terra Sanat Söyleşileri, sezon kapanışını oda müziği konseriyle yaptı. Etkinlikte, sanatın farklı alanlarına dair zengin içerik sunan söyleşilerde emeği geçenlere teşekkür edildi.

Terra Sanat Söyleşileri, güncel sanat pratiklerine alternatif bir bakış açısı sunarak, kültür-sanat sezonunu Türkiye'nin önde gelen oda müziği topluluklarından Nemeth Quartet'in konseri ile taçlandırdı. Konser, çeşitli ülkelerde sahne alan grup tarafından Beyoğlu'nda dinleyicilere sunuldu. Konserde, keman sanatçıları Gülen Ege Serter ve Şeniz Serter, viyola sanatçısı Pınar Basalak ve çello sanatçısı Mutlu Varlık Kocaili yer aldı. Grup, "Manastır Türküsü", "Drama Köprüsü" ve "Karahisar Kalesi" gibi eserleri seslendirdi.

Etkinlikte söz alan Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, "Geçtiğimiz aylarda ekolojik sanat, seramik ve minyatür gibi farklı sanat yaklaşımlarını ele aldık. Ayrıca, sanatın sinemadaki yansımaları üzerinde de durduk. Bugün de oda müziği sanatının bizlere güzel anlar yaşatacağını umuyorum. Terra Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin