Antrenman öncesinde, Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla bir toplantı yaptı. Bu toplantının ardından Çetin, antrenmanın bir kısmını saha kenarından izledi. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde, oyuncular önce salonda core çalışması yaptı. Ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri üzerinde durdular. İdman, iki gruba ayrılarak dar alanda yapılan 5’e 2 top kapma ve pas çalışmaları ile devam etti. Antrenmanın son kısmı ise dar alanda gerçekleştirilen hücum oyunlarıyla tamamlandı.
Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam ederek sezon öncesi çalışmalarını sürdürecek.