Fenerbahçe, yeni sezon öncesi hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Bu kapsamda, futbolculara yönelik laktat testi yapıldı. Testler, 3 farklı grup halinde gerçekleştirildi. Kaleciler ise diğer oyunculardan ayrı bir program dahilinde çalıştı.
Yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, çalışmaları izlemek amacıyla tesislerde bulunan taraftarlarla da bir araya gelerek, onlara selam verdi. Bu buluşma, takım ve taraftar arasında bir etkileşim sağladı.
Fenerbahçe, hazırlık sürecine yarın yapacağı antrenmanlarla devam etmeyi planlıyor. Takımın form durumunu artırmak ve yeni sezona en iyi şekilde hazırlanmak amacıyla çalışmalar aralıksız sürdürülüyor.