Fenerbahçe, yeni sezon çalışmalarını sürdürmek amacıyla Topuk Yaylası Tesisleri’nde günün ikinci antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde yapılan antrenman, salonda core çalışmaları ile başladı. Daha sonra, sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları yapıldı. Antrenmanın final kısmında ise oyuncular, dar alanda çift kale maç oynayarak idmanı tamamladılar.
Sarı-lacivertli takım, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanlarla devam edecektir. Takımın motivasyonu yüksekken, oyuncuların performansı da dikkat çekiyor.