İstanbul'da Fenerbahçe, Yeni Sezon Hazırlıklarını Çift Antrenmanla Devam Ettirdi

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında İstanbul'daki Topuk Yaylası Tesisleri'nde çift antrenman gerçekleştirdi.

İstanbul'da Fenerbahçe, Yeni Sezon Hazırlıklarını Çift Antrenmanla Devam Ettirdi
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında İstanbul'daki Topuk Yaylası Tesisleri'nde çift antrenman gerçekleştirdi.

Fenerbahçe, yeni sezon çalışmalarını sürdürmek amacıyla Topuk Yaylası Tesisleri’nde günün ikinci antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde yapılan antrenman, salonda core çalışmaları ile başladı. Daha sonra, sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları yapıldı. Antrenmanın final kısmında ise oyuncular, dar alanda çift kale maç oynayarak idmanı tamamladılar.

Sarı-lacivertli takım, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanlarla devam edecektir. Takımın motivasyonu yüksekken, oyuncuların performansı da dikkat çekiyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin