Mersin – Tarsus Otoyolu’nda Seyir Halindeki Otomobil Alev Alev Yandı!

Mersin-Tarsus otoyolunda seyir halindeyken motor kısmından dumanlar yükselen otomobil, kısa sürede alevlere teslim oldu. Sürücünün soğukkanlılığı facianın önüne geçerken, yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Mersin – Tarsus Otoyolu’nda Seyir Halindeki Otomobil Alev Alev Yandı!
Mersin-Tarsus otoyolunda seyir halindeyken motor kısmından dumanlar yükselen otomobil, kısa sürede alevlere teslim oldu. Sürücünün soğukkanlılığı facianın önüne geçerken, yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Mersin-Tarsus istikametinde seyir halinde olan bir otomobilde, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Otoyolda ilerleyen aracın motor bölümünden birden dumanlar yükselmeye başladı.

Durumu fark eden sürücü, soğukkanlılığını koruyarak aracını hemen emniyet şeridine (sağa) çekti ve kendini hızla dışarı attı. Sürücünün araçtan çıkmasından kısa bir süre sonra motor bölümündeki yangın büyüdü.

İhbar üzerine olay yerine kısa sürede Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri sevk edildi. Bölgeye ulaşan itfaiye ekipleri, alev alev yanan otomobile hızla müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve tamamen söndürdü.

Yangın sonrası araçta büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, olayda şans eseri yaralanan ya da dumandan etkilenen olmadı. Ekiplerin soğutma çalışmalarının ardından otoyoldaki trafik akışı normal seyrine döndü.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: Mersin Haber

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin