İstanbul'da TAG uygulamasına yönelik açılan davanın 7’nci duruşması, 24 Haziran’da İstanbul 14’üncü Asliye Ticaret Mahkemesi’nde gerçekleştirildi. Dava, İstanbul Otomobilciler Esnaf Odası, Birleşik Taksi Şoförleri Derneği, İstanbul Havalimanı Turizm Taksiciler Karayolu Yolcu Taşıma Kooperatifi, Sabiha Gökçen Havaalanı Taşıma ve İşletme Kooperatifi ile diğer çeşitli taksi ve şoförler odası tarafından açılmıştı. Mahkeme heyeti, davanın kısmen kabulüne kısmen reddine karar verdi. Bu durumda, mahkeme kararının ardından Oğuz Alper Öktem, duruşma sonrasında yaptığı açıklamada, alınan kararın üst mahkemeye taşınacağını ifade etti.
Oğuz Alper Öktem, "Taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik tedbir talebi reddedildi. Genel olarak davanın kısmen kabul, kısmen reddine karar verildi. Daha önce İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılan bir kararımız var. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunacağız" dedi. Ayrıca, hukukun üstünlüğüne ve yargı süreçlerinin sağlıklı bir şekilde işleyeceğine olan inançlarının tam olduğunu dile getirdi. TAG ailesine güvenen ve destek veren tüm mensuplarına teşekkür eden Öktem, kamuoyunu süreçle ilgili gelişmeler hakkında şeffaf bir şekilde bilgilendirmeye devam edeceklerini vurguladı.