İzmir'in TFF 3. Lig temsilcisi Karşıyaka, yeni sezon öncesinde iç transfer çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile anlaşma sağladıktan sonra, kadro planlamasına yönelik adımlar atan yeşil-kırmızılı ekip, sözleşmesi sona eren futbolcularla görüşmelere başladı. İlk olarak, geçtiğimiz sezon takımda önemli bir rol üstlenen 26 yaşındaki kanat oyuncusu Erhan Öztürk ile masaya oturdu. Karşıyaka, tecrübeli futbolcu ile 1 yıllık yeni sözleşme imzaladığını kamuoyuna açıkladı.
Kulüpten yapılan açıklamada, "Geçtiğimiz sezon formamızı başarıyla terleten kanat oyuncumuz Erhan Öztürk ile 2026-2027 sezonu için yeniden anlaşmaya varmış bulunmaktayız. Yeşil-kırmızı armamız altında mücadele etmeye devam edecek olan Erhan Öztürk’e başarılarla dolu bir sezon diliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Erhan Öztürk, 2022-2023 sezonunda Karşıyaka formasıyla 23 maça çıkmış ve bu süreçte 5 gol ile 8 asistlik bir performans sergilemişti. Bu başarılarıyla dikkat çeken oyuncunun, yeni sezonda da takıma katkı sağlaması bekleniyor.