Kahramanmaraş Dulkadiroğlu ilçesindeki Atatürk Meydanı'nda bulunan taksi durağı, yıllardır güvercinlerin uğrak yeri haline geldi. Bu güvercinler, bölgenin simgesi olarak tanınıyor. Her gün belirli saatlerde, taksici esnafının bıraktığı yemlerle beslenen güvercinler, renkli görüntüler oluşturuyor. Yaklaşık 10 yıl boyunca süregelen bu uygulama sayesinde, taksici esnafı her ay kendi aralarında para toplayarak bir torba yem alıyor ve böylece meydanda yaşayan yüzlerce güvercinin düzenli olarak beslenmesi sağlanıyor.
Taksi durağı esnafından Zafer Duzman, "Bu kuşlar 10 yıldan fazladır buraya geliyor. Biz de taksici esnafı olarak kendi aramızda para topluyor, her ay bir torba yem alıyoruz. Onları beslemek bizim için artık alışkanlık değil, bir sorumluluk oldu. Her gün sabahları aynı saatlerde geliyorlar. Onları görmek bizi de mutlu ediyor. İnsanların hoşuna gidiyor, özellikle çocuklar çok seviyor" şeklinde konuştu.