Kayseri'de Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, spor hizmetleri hakkında değerlendirme toplantısı yaptı.

Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi. Toplantıda, devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.

Kayseri'de Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, spor hizmetleri hakkında değerlendirme toplantısı yaptı.
Kayseri Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan tüm birimlerle bir araya gelerek yürütülen çalışmaları değerlendirdi. Toplantıda, devam eden projeler, kurum içi koordinasyon, hizmet kalitesinin artırılması ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan faaliyetler ele alındı.

Ali İhsan Kabakcı, Spor Hizmetleri Müdürlüğü Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıda birimlerin katılımıyla önemli bir istişare gerçekleştirdi. Toplantının amacı, yürütülen çalışmaların kapsamlı bir şekilde değerlendirilmesi ve devam eden projeler hakkında bilgi alışverişinde bulunmaktı. Özellikle birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve spor faaliyetlerinin daha etkin bir şekilde yürütülmesi konuları gündeme alındı.

Toplantıda, ayrıca önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve faaliyetler hakkında da detaylı bir değerlendirme yapıldı. Bu değerlendirmelerle birlikte, kurumun gelecekteki yol haritası belirlenmiş oldu. İl Müdürü Kabakcı, spor hizmetlerinin daha verimli bir şekilde yürütülmesi için ekip çalışması ve koordinasyonun önemine vurgu yaptı. Bu bağlamda, birimlerin iş birliği içinde hareket etmesinin gerekliliği üzerine duruldu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin