Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, Türkiye İş Kurumu Gençlik Programı'nda görev alan öğrencilere teşekkür belgeleri sunuldu. Törene Kurumsal İletişim Koordinatörü Öğr. Gör. Çağrı Demir, akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.
Etkinlikte, öğrencilere üniversiteye yaptıkları katkılar ve sergiledikleri özverili çalışmalar dolayısıyla teşekkür belgeleri verildi. Programda, Öğr. Gör. Mustafa Çağrı Demir, Dr. Öğr. Üyesi Abdi Erkal, Öğr. Gör. Adem Dönmez ve Öğr. Gör. Sena Durgut, birim personeli Ayşe Kaya ve Ümmet Hangün de belgeleri takdim ederek öğrencilere emekleri için minnettarlıklarını ifade ettiler.
Katılımcılar, öğrencilerin görev süreleri boyunca gösterdikleri sorumluluk bilinci, disiplinli çalışma anlayışı ve kurumsal iletişim süreçlerine sağladıkları katkılardan memnuniyetlerini dile getirdiler. Etkinlik, teşekkür belgelerinin takdim edilmesinin ardından öğrencilerle birlikte gerçekleştirilen toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.