Kütahya'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı Gerçekleşti

Kütahya'da düzenlenen Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz'ın katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda, 2025-2026 eğitim döneminin değerlendirilmesi yapıldı.

Kütahya'da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı Gerçekleşti
Kütahya'da düzenlenen Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz'ın katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda, 2025-2026 eğitim döneminin değerlendirilmesi yapıldı.

Kütahya'da, İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı", Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) koordinesinde tamamlandı. Beylerbeyi Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıya, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ile Kütahya'da görev yapan rehber öğretmenler katıldı. Toplantının açılışında konuşan Müdür Yılmaz, geride kalan eğitim yılına dair genel bir değerlendirme yaptı. Özellikle Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) hizmetlerinin önemini vurgulayan Yılmaz, rehber öğretmenlerin özverili çalışmaları için teşekkür etti.

Toplantıda, yıl boyunca karşılaşılan durumların istişaresinin yanı sıra gelecek eğitim öğretim yılı için planlamalar da görüşüldü. Bu bağlamda, rehber öğretmenlerin deneyimlerini paylaşması ve önerilerde bulunması teşvik edildi. İl Milli Eğitim Müdürü Yılmaz, toplantının amacının rehberlik alanında daha etkili bir hizmet sunmak olduğunu belirtti. Toplantı, katılımcıların görüşlerini paylaşmasının ardından sona erdi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin