19-21 Haziran tarihleri arasında Kütahya'da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası'nda Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. sporcuları, gösterdikleri performansla dikkat çekti. Şampiyonada erkekler gülle atma branşında mücadele eden Mustafa Yağız Yılmaz, Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı. Ayrıca, disk atma branşında Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu. Kızlar kategorisinde yer alan Sena Altun, gülle atmada Türkiye altıncısı, disk atmada ise Türkiye beşincisi olarak önemli başarılar gösterdi. Bunun yanı sıra, 2000 metre yürüyüş branşında yarışan Öykü Mina Güneş, Türkiye altıncılığı derecesini elde etti.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, şampiyonada derece elde eden sporcuları ve onların antrenörü Burcu Subatan'ı tebrik ederek, bu başarıların gelecekteki organizasyonlarda da devam etmesi temennisinde bulundu. Sporcuların azmi ve çalışmaları, Kayseri'nin spor alanındaki potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.