AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla düzenlenen 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katıldı. Toplantı, Ankara'da gerçekleştirildi ve burada teşkilat çalışmaları, yerel yönetimler ile Türkiye Yüzyılı hedefleri hakkında detaylı değerlendirmeler yapıldı.
Toplantının ardından açıklamada bulunan Yıldırım, "Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda istişare, birlik ve kardeşlik içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ayrıca AK Parti ailemize katılan yeni belediye başkanlarımıza hoş geldiniz diyorum. Rozetlerinin hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.