Canik Belediyesi, gençlerin yaratıcılığını destekleyen proje yarışmalarına devam ediyor. "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" adıyla düzenlenen yarışmanın ödül töreni, renkli anlara sahne oldu. Öğrenciler, sağlık alanında geliştirdikleri projeleri katılımcılara sunarken, sergilenen çalışmalar ziyaretçilerden olumlu geri dönüşler aldı. Yarışmada ödül kazanan öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Gençlerin fikirlerine büyük önem verdiklerini ifade eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, bu tür etkinliklerin gençleri geleceğe hazırladığını belirtti. Başkan Sandıkçı, bilgi ve tecrübe ile yetenekli nesiller yetiştirmek için çaba harcadıklarını vurguladı. Yarışmanın, öğrencilere yeni bilgiler kazandırarak yeteneklerini keşfetmelerine yardımcı olduğunu söyledi.
Gençler Yaz Döneminde Bilimle Buluşacak
Başkan Sandıkçı, yaz tatili boyunca da gençler ve çocuklar için çeşitli etkinliklerin düzenleneceğini belirtti. Bilim, teknoloji ve yenilikçi alanlarda atölye çalışmaları ile gençleri bilgilendirmeye devam edeceklerini ifade etti. Öğrencilerin sağlık üzerine geliştirdiği projeleri ekip çalışması ile hayata geçirmesinin önemli olduğunu dile getiren Sandıkçı, gençlerin ortaya koyduğu fikirlerin geleceğe umut verdiğini sözlerine ekledi.
Yarışma, Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirildi. Canik Macera Parkı’nda düzenlenen ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Dr. Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile diğer yetkililer ve vatandaşlar katıldı.