Türkeli ilçesinde gerçekleştirilen törende, "Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri" projesi çerçevesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimlerine sağladıkları katkılardan dolayı 42 öğretmene başarı belgesi verildi. Ödüller, düzenlenen etkinlikte öğretmenlere takdim edildi.
Törende, İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir, eğitim alanında özveriyle çalışan öğretmenleri kutlayarak, onların öğrencilerin gelişimine katkılarından dolayı teşekkür etti. Kandemir, öğretmenlere iyi tatiller dileyerek, yeni eğitim-öğretim döneminde de aynı özveri ve başarıyla çalışmalarını sürdürmelerini umduğunu ifade etti.